tugce95 bende senin gibi düşünüp allah korusun bir sıkıntısı olursa bile o benden bi parça ona kıyamam allahtan ne gelirse kabulüm diye yaptırmadım 37.haftamızdayız yaptırdığım tek şey detaylı kan idrar tahlillerim değerlerimin normal olup olmadığını görmek adına çok şükür ultrasondada hiçbi zaman olumsuz bişey görülmedi detaylı ultrasonu çok istiyordum ondada bebeğimde bi sıkıntı hissetmedim nedense içgüdüsel olarak renkli görebilmek için eşimin radyolog arkadaşı doktorlar isterlerse bi tuşla renkli görüp bi sorun varmı görebiliyor bilerek yönlerdiriyorlar deyince gitmedim o sırada doktorumdanda memnun değildim doktor değişikliği yaptım tesadüfen gittiğim hastanede hep renkli ultrason görüntüsü veriyor her gittiğimde kızımın görüntüsünü alabiliyorumda sağlık sorunumuzda yok doktorumlada bu radyolog arkadaşımın söylediği şeyi paylaştım doğru kafa karıştırmaya gerek yok dedi dahada rahatım şuan 🥰🙏