Cigdem30
Cigdem30 normal canım bebişko büyüdüğü için organları sıkıştırıyo ve yemek borusunun kapağı kapanmıyo dolayısıyla her yediğimiz yiyecek asit salgıladığı için böyle bi yanma oluyor arkadaşın dediği gibi gaviscon şurup,maden suyu ve geceleri bi kaç yastık üst üste koyup yatarsan tamamen yok olmasada kısmen iyi gelecektir 🙏🙏💕💕