Sslnry77 medical parka gidiyorum Dr Derya Aksu ya. 26. Haftadayım. Daha doguma dair hiç konuşmadık. Kendisinin normal dogum konusunda destekleyici hatta ssvd bile yaptırdığını biliyorum. Ama dogumun seyri son haftalarda netleşiyor. Dolayısıyla sadece dogum şekline göre tavrıyla değil, hekimlik donanımı, gebelik süresince ortaya çıkan saglık sorunlarına karsı yaklaşımı riskleri göz ardı etmeden arastırması ve beni bilgilendirmesi önemli oldu. Nasıl nasip olursa inşallah o şekilde dogum yapacağım. Doktoruma güvenim tam. Size de tavsiye ederim.