2104 son adetinin ilk günü gebelik başlangıcı olarak alınır. Öyle hesapla ayrıca kese varmı yok mu bir kere bakılır sonrasında bebeğin oluşumu beklenir. Devlet Hastanesi'ne gittiysen 3-4 hafta da bir çağırıyor olabilir. Tavsiyem bu tür bilgileri en güzel şekilde sana açıklaması için özel hastanede bir kadın dogumcuya gitmen. Keseni bebegini ne yapman gerektiğini aklındaki tüm soruları sor cevaplarini al kafa karisikligin kalmaz devletteki doktorlar öyle hizlilar ki bazen bizim onların soylemediklerini tahmin etmemizi bekliyorlar.