Reyhan_boztoprak Kızlar merhaba ben rengin karataylıya gidiyorum medicana da ama sizler memnun musunuz doğumu nasıl ve önerilere de açığım yardımcı olur iseniz sevinirim?
Lokumanne Ben rengin hanımın adını çok duydum, 28 haftalığım ama ona gitmeyi düşünüyorum inşallah bu tarihten sonra alırsa. Normal doğum için tüm şartları zorluyormuş, çok içten samimi bi doktormuş