Yesimgcl canım 5.haftamda leke gördüm doktorum bana kan uyuşmazlıgı iğnesi yaptırdı fiyatı 350 tl idi özelde yaptırdım doktorum bana rapora geçirdi sadece yuzdeligini 60 tl verdık ve bu iğne kolay bulunmuyor biz eczacılar odası başkanını arayıp istettık sonra 28.haftamda tekrar kan tahlilleri istedi yaptırdım yine vurundum sonra gerekirse doğum yaptığın gün birdaha yapacaz dedi doktor doğum yaptım bebeğin kanı ile babanın aynı olunca birdaha vurdular ama dogumdakini devlet hastanesi kendisi vurdu doğumu devlette yapmıştım şimdi oğlum 3 aylık oldu ama lekelenme olmazsa 28.haftada vururlar iğneyi tabi kan tahlili yaparlar gerek duyarlarsa yaparlar