Zehra_0112 ya sezeryan olmalısın yada suni sancıyla doğumu başlatmalısın. haftanın risklerini bilmiyor musun? ya bebek kakasını yutarsa zehirlenirse allah korusun farkında bile olamazsın acilen doktora gitmelisin. sezeryanda bir doğurma biçimidir korkulacak bir şey yok