Sibl8 sağlık ocagindaki doktorum kadın doğumcumun verdiği ilaçları onayladı bunlar iyi güzel dedi içinde omega 3 te var devletin verdiği vitaminleri vermedi. Ben gün de 2 öğün yemek yiyen biriyim çokta yiyemiyorum her şeyim eksik kalıyor o yüzden doktorlarım takviye verdi o insanlar 6 sene tıp okumuş ve üstüne meslekte bilmem kaçıncı yılları kalkıp duyumlara göre hareket edip onları yok sayamam