Aslkdr 30. Haftaydı sanırım çantayı hazır ettiğimde. Kendime 1 gecelik+sabahlık ve 2 pijama takımı, depend kulot bez, terlik, bulunsun diye hıjyenık ped 4 tane, dudak kremi, emzirme sütyeni, 2 tane emzirme atleti, yedek ıç çamasırı 2 tane , 2tane çorap. Kızım için hemşireye vermek için bi keseye alt üst takım+çıtçıtlı body+penye battaniye +eldiveni+şapkası+çorap ve 1 adet bez koydum. Ayrıca yedek kıyafet olarak tulum, 2 tane çıtçıtlı body, şapka, eldiven, önlük, 4 tane agız mendili ayrıca çıkısta gıydırmek ıcın bı takım, sudocrem, kalın battaniye, yedek penye battaniye, 10 adet bebek bezi birde çıkısta dısarıda giymesi için kalın tulum. Biberon aldım ne olur ne olmaz diye. Huggıes ıslak mendıl.Kendim bohça diktim temizce içlerine koyup kabin boy valize yerleştirdim.Aklıma geldikçe güncelledim 🙂