Ahmtmmm canım herkeste aynı belirti yok benim ilk kimyasal gebeligim de birden Bi akıntı geldi iç çamasırım ıslandı süphelendim test yaptım çıktı. Ama şimdi hamileligimde nerdeyse hiç yok akıntı. Şükürler olsun herhangi bir lekelenme yada Yerleşme kanaması da yaşamadım. Hamilelik belirtisi olarak akıntı ya odaklanma😊 inşallah güzel haberlerini alırız 🌺