dilosss62 benim de mide bulantımı bi nar birde limon kesiyor sadece fazla yiyince kabız yapıyor diye biliyorum onun dışında kötü başka etkisi yok muhtemelen düşük riski demelerinin sebebi kabız olunca insan zorlanıyor ya o sırada Allah korusun bir şey olur diyedir. Benim küçük fasulye tanem bugün 7. Haftasına girdi ve çok feci bulantım var iştahım yok ama sürekli açım o yüzden zorla da olsa yiyorum Allah’a şükür kusmam yok ama geçmeyen bulantı yapmışlar :))