Mybabyboy Zeze03 ultrasonda bebegın fazla aşagıda oldugunu gördü ama karından ölçülmez uzunluk dedi ve alttan ölçtü hep
Zeze03 Mybabyboy yok alttan yaptırmam şu an için ultrasonda banada aşağıda dedi ama bir sorun yok dedi bn bi sorayım doktora bklm
Zeze03 Mybabyboy tehlikeli olmaz mı hiç bişey yokken herşey yolunda giderken bide biley olur diye korkarım
Lamelif Mybabyboy 32. Hafta için o kadar da kısa değil bence dikkat edersen ilaçlarını kullanırsan bir sıkıntı olacağını zannetmiyorum canım.
Esrelf Zeze03 karından bakılıyor. Vajinadan bakılanın doğruluğu daha fazla. Haftanız ilerdeyse karından bakar. Detaylı ultrason yaptırdıysan bakılmıştır canım
Zeze03 Esrelf evet yapıldı cnm ama ben sormadım kağıt verdiler ama bişey yazmıyor anlamadım doktora bi sorucam bu gidişimde sağolun bilgilndrdgnz için
Mutlu_E Mybabyboy şuan aynı durum benim başıma geldi 18+6 haftalık ikizlerime gebeyim, bu süreci nasıl geçirdiniz???