Musel rukiye-02 ben kendim yapabiliyorum ağdamı evde bikini bölgemden lazere gittiğim için az çıkıyo çok zorlanmıyorum zaten ama bacaklarım beni mahfediyo keşke bacaklarımada gitseydm diyorum
rukiye-02 Musel benim tüm tüyler çıktı ya hemde eskisi gibi çıktı yani böyle ince filan değil hiç o yüzden ağdada çok zorlandım keşke ben kendim de yapabilsem ama asla yapamam
Gamzeliim38 Ya kızlar arkadaş sormusken bende aradan çıkarayım sorumu 😁 Ben şimdi 8 aylık ikiz hamileyim baştan beri hep jilet kullanıyordum ama artık bu son zamanlar alamamaya başladım agdaya gitmek istiyorum ama korkuyorum da tabi çünkü jilet kıl köklerini baya kalinlastiriyor Bide kendimi kasarsam falan kasılma olur mu erken doğum riskimde var o yüzden de endişeleniyorum Gerçi ha evde 1 saat kendim ugrasmisim ha kuaförde 10 dk acımış Bişe olur mu sizce