Sweetblonde88 Çünkü hamileliğimin başından beri evde cihazımla açlık tokluk şekeri ölçüp yediğime içtiğime dikkat ediyorym. Yükleme yaptırsam şeker çıksa bile bana diyet yap diyecek. E, ben zaten diyet yapıyorum, şekerimi fırlatmayacak şeyler yiyorum. Benim durumum bununla alakalı. Gerek yok dedi doktorum.