zcolak bende hayırlısı diyorum soruyorum mesela Sezaryan olan arkadaslarıma dedikleri şey şu evet sancı cekmiyorsun ama hemende ayaga kalkamıyorsun gezemiyorsun dikişlerin enfeksiyon kapa bilir cocugu kolay kolay kucagına alamaya bilirsin diyolar ama Normal doğumda 24 saat bilemedim 4 saat cekiyorsun sancısını doğumdan sonra toparlanıyorsun kimseye muhtaç olmuyorsun diyorlar ama bileniyorum insan yinede korkuyor o acıdan bakalım hayırlısı