Htcakn 34+4üm geceden beri kasik agrim var dayanilmaz bi agri degil ama korkuyorum normal mi bu zamanda
Semo Htcakn geçmiş olsun cnm bende de var kasık ve bel ağrısı doktor bana normal demişti bebeğin gelişiminden dolayı Bebek sığamıyor baskı yapıyor dedi
Htcakn Semo çok endiselendim ya erken dogum olur diye insallah zamaninda gelir dizime kadar inen bi agri var sizlama seklinde