zgrYilmaz Selam anneler nasılsınız 🙏 ya sizlere de oluyor mu hiç durduk yerde sırtımda sancı hissediyorum sizi şeklinde 😏
deletedmom01 zgrYilmaz 26haftalgm 3gundur oluyor bende ama nedense hep aksam yemeginden sonra oluyor ve belimin sol kismi agriyor boyle yani falan neden blmym aksam dus alip krem surduk iyi geldi 😐😐😐