ezgibozkurtkocak 37+1 haftaligim bugün aşırı derecede ishal oldum. Burda okumuştum daha ojce doğum habercisi diyem böyle bisey yaşayan oldu mu
Ilkbebe 37 de bende olmuştum şimdi 38+3 olduk. Aslında bende okuduğumda doğum belirtisi yazıyordu ama henüz doğurmadım😂