GulcinSermet
Ben katlayabildim ama mesela lastikleri çok büyük eğer otomobile sığmazsa her defasında Çıkar tak yapmak gerekir , bu da zaten lastikler kirli olacak çıkar tak yaparken elimiz kirlenecek falan :) dert olabilir yani. İnternette katlı boyutu yazıyor ölçebilirsiniz
Bir de benim boyum uzun iterken eğilmek zorunda kalmamak için tercih ettim, boyuma uygun.
Bir de bebek hem anneye hem karşıya bakabiliyordu, genelde anneye bakan setlerde fiyat da ona göre yüksek oluyor. Bu buna rağmen uygundu