hacerpamuk Hanımlar selam. Biliyorsunuz aventte emzik seçeneği çok fazla siz Yenidoğana hangisini tercih ettiniz bilgi verir misiniz ? Farkları var mı onu dA bilmiyorum ama 0-6 ay grubu için çeşit var biraz o yüzden kararsız kaldım
Minik_Hanim hacerpamuk benim bebek sadece soothie olanı emiyor başka kabul etmedi.. Üstünde kaç ay için uyumlu oldukları yaziyor..