Cengizelif birtutammutluluk bende de oldu ama sol tarafta aynen tarif ettiğin gibi hiç geçmicek sanıyordum 1 1.5 ay sürdü sonra biranda kendi kendine geçti
MiranRenas birtutammutluluk evet Doğumdan sonra sanki o ağrılar yalan oldu hiç birşey yok gibi o yüzden birazda baştan savdım bir daha gitmedim ikinci de de böyle olunca artık karar verdim mutlaka baktırıcam detaylı şekilde ben uzun uzun yürüyemiyorum orası şişiyor ağrı yapıyor tutarak geziyorum resmen özellikle yemek su içtikten sonra daha da ağrıyor sizin de öyle mi ?
birtutammutluluk MiranRenas Ben Doğumdan öncede bi gideyim diyorum. Hr doktor aynı değildir belki bisey der 😫 sizde ihmal etmeyin bu sefer 🙏 evet bendede öyle. Şişiyor. Yürürken orayı tutuyorum hafif bastırıyorum. Yemek sudada öyle. Öksürürken hapşururken elim hep orda 😪
Ftmemne birtutammutluluk vallahi şükür edin sadece bir taraf ağırdığı için.bem hem sağ hem sol ağrıyor. Demekki sizin sağ tarafa baskı var sola yok ne güzel.sağa yatamıyorum sola yatamıyorum,düz zaten yatamıyorum dön dur.
birtutammutluluk Ftmemne Ben agrı çektikçe zaten. Beterin beteri var diyorum hep içimden dua ediyorum 😪 allah yardımcınız olsun 🥺
MiranRenas birtutammutluluk Sizede Allah şifa versin Rabbim sağlıkla kurtarmayı nasip etsin 🤲 Bebişlerimiz için herşey değer 🥰 bunlarda geçecek inşalh
[silindi] birtutammutluluk şu an 34. Haftadayım yaklaşık 1-1 buçuk aydır var. Sadece sağ tarafta çok fena ağrım oluyor gece yatırmadığı bile oluyordu. En son ultrasonda doktorum bakarken bebeğin pozisyonunu gördüm başı aşağıda ayakları tam orada dedim böyle böyle ağrım oluyor ondan mıdır evet hem bebek büyüyor hem pozisyonundandır normal dedi ki bencede mantıklı ayaklarını oraya koymuş çekmediği sürece ağrım var hele gerdirirse falan vay halime😅 o yüzden korkulacak bir şey olduğunu sanmıyorum ama doktorunuza danışın tabi yine de😊
birtutammutluluk [silindi] doktoruma sordum oda normal demisti. Bende esime sakasina cocugun ayaklarini pirzola kemiklerimin arasina sokmak istiyor demistim :) demekki gercekten oyle bi durum varmis 😁 Tesekkur ederim cevabiniz icin 💖🌼
[silindi] birtutammutluluk evet öyle bir durum var gerçekten. Çok zorluyorlar ama canları sağolsun ne yapalım, rica ederim☺️