Rabiaaa ben ilk 3 ay folik asit kullandım, şimdi imom diye bir ilaç var onu kullanıyorum. Kan değerlerim düşük çıktığı için şuan kullandığım ilaç bittikten sonra doğumuma kadar farklı bir ilaçla devam edicem. Sen doktoruna bi danış istersen, vitamin kullanman bebeğin için şart canım.