Kircicegi-34 Kizlar 20.haftamdayim sabah a karsi sag tarafimda bi sanci ayaga kalkamadim karin agrisida oldu gaz sancisi midir nedir bu suan hafifledi ama çok korktum ya yaşayan var.mi aranızda boşluğumu mu üşüttün naptınm bilmiyorum
Aytenkaratas Kircicegi-34 ben 18. Haftamda yaşadım bikaç gün sabahları öyle oldu sonra geçti bazen ara ara sancıyor bebek büyüdüğü için oluyor galiba Uzanın dinlenin iyi geliyor hareket daha da arttırıyor
ShrBkr Kircicegi-34 hergün her gece yaşıyorum sorun yok bebek büyüdüğü için sinirlere organlara baskı yapıyor, 25 haftalığım 22 den beri öyle sağ tarafımda sürekli ağrı var , doktoruma sordum muayene oldum sorun yok artık böyle dedi bundan sonra😊
Peaceful Kircicegi-34 geçtiyse sıkıntı yoktur benim de olmuştu geçmedi meğer böbrek taşımış. Geçmezse Bi hastaneye gidin mutlaka
Kircicegi-34 ShrBkr hadii yaa ayy dün yoruldum ev işleri derken bide ipe camasir asmicam daha uzandımda mi böyle oldu diye içim icimi yedi ya camasirlik yetmiyor hafta sonu camasiri atiyorum ipe mandali takarken uzandım normalde atiyorum mandal tanımasamda duruyo aslında da işte sağ ol canim ya valla kıpırdayamadım nasıl
ShrBkr Kircicegi-34 benimde genelde çok temizlik yaptığımda ve kendimi yorup ayakta kaldığımda eğilip kalktığımda oluyor, bende artık kendimi yormamaya çalışıyorum, bizim kendimizi yormamamız gerek bebeklerimiz herşeyden önemli👍🏼
Kircicegi-34 ShrBkr Evet canim çok doğru sabredicez çamaşırda ipe atarsam atcam atmazsam da camasirliga yetecek kadar camasir yıkıcam valla