Merhaba arkadaşlar 8. Haftalık hamıleyım bugün bı çok sıkayetım oldu ılk defa mide bulantısı ıshal ve karın agrım oldu çok fazla. ilçe de oturdgm ıcın eşimın Işınden dolayı doktoruma gıdemedım acıle gıttıgımde ıse sadece serum taktılar, sızce normal bır durum mu bebegım ıcın çok endıselendım Icınızde bu sıkayetlerı yasayan oldu mu yorumlarınızı beklıyorum.