Deryaras 2 gün oldu doğum yapalı sabah 10.30 da 3000 kilo ağırlığında bir oğlum oldu 2.oğlum ismi URAS BULUT bugün hastaneden çıkıyoruz.Çok mutlu ve heyecanlı günler geçirdik dikiş ameliyat ağrılarım olsada bu mutluluğa değer.Bu platformdaki herkese sağlıklı doğumlar sağlıklı gebelik diliyorum.Sağlıcakla kalın.🧿♥️🤲🏻
asyaa15 Deryaras darısı bize olsun inşallah güle güle büyüt saglıkla büyüsün inşallah canım. Gözün aydın.😊
Ayzem_25 Deryaras Sağlıkla büyütün yavrunuzu inşallah . Darısı buradaki tüm hamile kardeşlerime ve bana inşallah 🤲🏻🤲🏻