260819 Merhaba hanımlar 😊 bebeğinizin kıyafetleri için hangi yumuşatıcı ve çamaşır tozunu kullandınız veya toz yerine sıvı olanını mi önerirsiniz
Ryhnn 260819 ben doğal.olsun istedim katkısız SİVENO markası çamaşır deterjanı aldım herseyimizde onunla yıkadık ve ütüledik parfümsüz ve içinde herhangi zararlı madde yok el sabun koltuk altı rolunu da kullanıyorum çok memnunum
Honeykidss Ben de green clean aldım canım deterjan ve yumusatıcı. Yumusatıcı kullanmayı dusunmuyorum ama sert falan olırsa dıye her ıhtımale karsı aldım zaten 20 tlydı. Detejan da 35 civarıydı. Dogal oldugu ıcın tercıh ettım ama siveno yu da deneyecegım merak edıyorum
Honeykidss Ryhnn ben de artık temızlık urunu olarak da boyle dogal olanlarından alıcam. Hatta banyo temızleyıcısını de ıstedım bakalım begenırım ınsallah
Eygy Siveno sıvı deterjanını aldım daha kullanmak nasip olmadı . Yumuşatıcı kullanmayın diyor uzmanlar o yüzden almadık
Minik_Hanim Gizemabc yo hiç bırakmıyor çok memnunum hem bebek gibi doğal kokusu var hem de yumuşacık yapıyor yumusaticiya gerek bile duymuyorum
Ryhnn Honeykidss Ben çok memnunum normal sivi el sabunu bile diğerlerini kullanamaz oldum elimde sabun kalıntısı kalıyor hissetiriyor diğerleri
Minik_Hanim Gizemabc 40 derecede.. eğer 15 yada 30 dk kısa program yaparsam bi kerede durulama yaptırıyorum ama uzun programda gerek olmuyor hiç kalıntı görmedim çok memnunum
rukiye-02 260819 bende dalin aldım toz deterjanını bebek programı vardı onda yıkadım 40 derecede memnun kaldım
Ryhnn Pmbyy kokusu bebek faln kokmuyor bunun genelde içeriğinde bitkisel yağ kokusu içeriyor lavanta gibi kokulu olanlar kalıcı parfümlü oluyor zaten
Pmbyy Ryhnn Teşekkürler zaten doğal diyince böyle beklemek gerekiyor. Dalin falan bebek kokulu resmen