SinemY 39+5 deyim bugün ilk defa sancı gözüktü nstde sizde durumlar nasıl ? Çok fazla endişeli ve heyecanlıyım ☺🙊
CanSuu SinemY 39+6 olduk bugün geçen hafta gittiğimde sancılarım çıkmıştı nst de bebeğim doğum kanalında yarın yine kontrolümüz var bakalım gelmeye niyeti yok bizimkinin Allah sağ sağlim kucağımıza almamızı nasip etsin bebişlerimizi kızlar 🤗🌺
BranverKaraketir Bende 39+3 geçen hafta gitmiştim sancı yoktu. Bebeğim kanala girmemiş ebe 2 haftaya anca kanala girer dedi. Kontrolüme 3 gün var hayırlısı olsun hakkımızda 😊🤗
SinemY BranverKaraketir hayırlısı olsun ebe benim içinde aynı şeyleri söyledi🙈 yarın kontrolümüz var bizimde heyecanlı bekleyiş devam ediyor hakkımızda hayırlısı olsun ☺☺
SinemY CanSuu amin amin aynı gündeyiz sizle yarın benimde kontrolüm var pek gelmek istemiyorlar sanki 🙊 hayırlısıyla kucagımıza alsak yavrularımızı