siyabe Kanamam var sancım var hastaneye gittim sancı çıkmadı offf sancıdan delirecegim 😓😓😓😓ne yapmalıyım
Fatiheren_61 siyabe bekleyeceksin pozitif ol sabırlı ol normal Doğum için yapılması gereken hareketler var onları yap .😊
Fatiheren_61 siyabe gözünaydın hayırlısı oymuş demek bebeğine kavuştun artık gerisi önemli değil.spinal mi oldun nasıl geçti doğum .bebiş iyi mi