Bsraermis8 Valla öyle çok düşünüyorum ki heralde sürekli rüyama giriyor doğmamış çocuğum 😂 iki kere doğurdum resmen hem sezeryan hem normal 😅 bugünde gördüm emziriyorum falan 😂 doğum yaklaştıkça psikolojim bozuldu galiba 😊 ne güzel bir duyguymus meğer ahh birde bi dogsaaa 😍😍😍
aksu5334 Bsraermis8 ben daha şimdiden 1 kez doğurdum bi kezde beni sezeryan yapıcaklar zorla diye doktora isyan ediyodum rüyamda 17 haftalık daha🤣🤣
Bsraermis8 aksu5334 inş normal olur güzel olur kolay olur 😅 oo daha çok göreceksiniz o zaman rüya 😊😊 benim 37 hft