Cananbaran 24+6yım ama bu basur beni mahvetti lavaboya çokamıyorum sürekli şişmiş halde lavaboya gidemediğim içinde karnım çok şiddetli ağrıyo hastaneye gittim Doğuma kadar bişi yapamayız dediler bu durumu yaşayan varmı aranızda veya be iyi gelir bilen varmı çok kötüyüm 😔zaten yeni amelyat oldum böbrekten onun ağrısıda bi başka pisikolojim bozulmuş durumda 😥
azizeguneyy Cananbaran normalde olsa acı şeyler yeme geçer derdim ama hamilelikte normal diyorlar bende de var ama tuvalete çıkmama engel olmuyor çok şükür :/
Tuuce7 Cananbaran Bende de var bu dert bazen kanamalı olabiliyor :( kuru incir tüket günde bir tane Türk kahvesi de rahatlatıyor.
Cananbaran azizeguneyy bilmiyorum napcam erken Doğum riskim olduğu için doktorum şakın zorlama kendini diyo Of patlıcam artık bi lokma yiyince karın ağrusı oluyo😔yinede teşekkürler
Denizay Kantaron yagını her wcden sonra sürün. Otururken baskı olusturmayacak sekilde hafif yan durun. Kanız edecek yemeklerden uzak durun. Dısarı cıkarsa parmağınızla bol kantaron ya da hindistan cevizi yağı yardımıyla hafifce içe bastırın. Pamuklu camasırlar giyinin.