Hamide5352 Kızlar ben şuan 30+1 deyim kasimin sonunda 36 haftalık oluyorum ve a 101 de çalışıyorum sizce bir sıkıntı olurmu? Yada dayanabilirmiyim o kadar??
azizeguneyy Hamide5352 ağırlaşırsın o zamana kadar ama kendini yorma çalışmak için zorlama kendini eğer kötü hissedersen
Hamilebiranne azizeguneyy helal olsun valla kızz uykusuzluktan her posta cevap verip yardımcı oluyorsun 😍😁doğuraydık iyiydiii
azizeguneyy Hamilebiranne ay bacımmm uykular haramm olduuu beni anlayacak tek insanlar burda olduğu için hep burdayım hiç çıkasım yok 😂😂😂
Hamilebiranne azizeguneyy gece kuşu olduk bu cimcime kuzular Doğum sonrasına hazırlıyorlar galiba bizi. Gerçekten öyle düşünüyorum artık Doğum yaklaştı ve vücut bence buna hazırlık yapıyor