Nefesimmmm ay Allahı şuan sanki kendi doğum hikayemi okumuş gibi oldum ağlayarak okudum hikayenizi kendimi gördüm oğluma hamileyken bende 35 haftada doğum yaptım benimde oğlum 2200 doğmuştu 8 gün küvezde kaldı süt sağıp sağıp götürüyoduk görüyordum anca öyle karnım boş yanımda bebeğim yok çok zor gerçekten sizi anlıyorum şuan benim paşam 1 yaşımda ve bende 16+4 haftalık hamileyim kızım olucak siz güçlü olun o minikler inanki çok güçlü siz ne kadar moraliniz yüksek olursa o kadar sütünü olur ve sütünü olursa bebeğiniz çabucak iyileşir buna emin olun sağlıcakla kalın Rabbim yakın zamanda bebeğinizi kucağınıza almayı evine dönmeyi nasip etsin ❤️❤️❤️