Melek42 39 haftalık hamileyim bugün bebeğimi çok aşağıda hissediyorum ve çok ağrıo yapıo o bölge iğne gibi batıo sizdedd varmı böle bir durum
Nur___ Melek42 iğne batması ara ara oluyor bende de ama senin artık zamanın gelmiş gibi, doktoruna danış 🌼
CerenAkbulut Melek42 ben daha 36 dayım fakat arkadaşım o haftada ve bebek kanala girdiği için böyle olduğunu söylemişti. Normal bir durum bence artık doğum yakın.
Muallimehanim Melek42 Doktorunuza danışın bence. Bebek artık büyüdüğü için baskı sonucu o batma oluyor olabilri
Menis21 Melek42 Bende 36.3 kasiklarimda çok batma ve acı oluyor özellikle gece yatıp kalkarken sağa sola dönerken cok canim aciyor.
Kullanicianne Melek42 canim benimde cok fazla oluyodu oyle ha geldi ha gelicek diyodum ama bisey cikmadi