Meryem0816 evet ıkınmada sorun oluyor ama çok rahat bir sancı dönemi geçiriyorsun. Üstelik kesi dikiş hiçbişe hissetmiyorsun. Hasar kalanlara gelince yapılırken kıpırdamamak gerek ilk yapıldığında bir yanma hissi olduğu için istemsizce kupırdamak istiyor insan eğer kayarsa sıkıntı sonucta omiriliğe giriyor. Ve anestezi uzamanı çok iyi olmalı. Benim hastanemde başhekimdi anestezi uzmanı araştırmıştım çok iyiydi.