YcelMlayimYldrm Bnarinn canım şeker bir tek tatlıdan çikolata falan yok ki bir çok şey de var ki bunları da ister istemez tüketiyoruz zaten. Siz kendinize göre gereksiz buluyorsunuz bizce de gerekli ama bunun için tartismayin lütfen. Burda hiçbirimiz doktor değiliz 😉
Bnarinn YcelMlayimYldrm ben zaten tatlı hiç mi yemiryosunuz hiç mi tüketmiyorsunuz lara söylüyorum. Kimse doktor degil kimsede burda kimsenin bilgin üstün degil. Lakin kimse kimsenin nasıl beslendigini ne yedigini bilmiyor aile geçmişimde şeker olan biri hamilelik öyküsünde şeker olan biri hamur işi pilav ekmek yiycek kadar da biliçsiz mi peki ? Hiç bu yönden düşünmüyorsunuz
EnginDenizim Gizli sekerinizin olup olmadigini aclik toklukla anlayamazsiniz seker gecmisinizin olup olmamasi onemli degil! Gebelik sekeri diye bisey var sadece gebelikte ortaya cikan ve dogumla birlikte biten ve gercekten tehlikeli !
Tubaaaa Minnosunannesi bende zaten tatli olarak sadece cikolata tatli ve turev seyleri tuketemiyorum onun dusinda hemen hemen her gun pirinc pilavi makarna ve her ogunumde mutlaka ekmek tuketirim seker yuklemesi bence tamamen bireylere kalmis benim doktorum 2 li olsun 4 lu olsun 35. Haftama kadar olan butun testleri yaptirdi ki aclik tokluk denilen olaydada seker olculeriniz cikiyor
Tubaaaa Pcdshn malesef seker yuklemesi normal cikan insanin seker hastasi olmdigi olmayacagi anlamina gelmiyor butun gebelerin sanki bu riski tasiyormus gibi dikkatli beslenmesi lazim hepimiz birbirmize olan dusuncelerimizi soyluyoruz