Öncelikle iyi akşamlar güzel hamiş anneler 🤗
Şuan 12+3 hamileyim 2li tarama testimde bir problem çıkmadığı için 3lü ve 4lü testleri uygulamayı düşünmüyorum. Temmuz ayında 8 haftalık bebişimin kalbinin durması ile gebeliğim sonlanmıştı ve şuan her kontrolde sabırsızlıkla kalbini duymayı amaçlıyorum. Tarama testlerindeki asılsız duyumları biliyoruz ve siz neler düşünüyorsunuz? 2li tarama sağlayıp olumsuz bir şey çıkmadığında geri kalan 3lü4lü testleri sağlamayan anneler var mı ?
İzmirden sevgiler 😇🙏❤