mamyfat93 Dikiş yerindeki derinin içi sert kabarık duruyor . Sonradan düzelir mi ? Öyle kalmasından korkuyorum 😖
Ozlemsel84 mamyfat93 tabiki geçer ☺️Merak etme bende sezeryan oldum yok bile şimdi 2. Olucam korkma hepsi geçiyor ☺️☺️
mamyfat93 Ozlemsel84 😇 inşallah o halde . İçi sert sert elime gelince tuhaf oluyor geçmezse diye düşünüyorum. Allah yardımcın olsun 🌸