Anm Çok acıdı canm o anda da oglumun bilmiyorum kolumı yoksa bacagı gibi hiss etdim yanı normalde yuvarlak olur ya o anda hareket ediyordu bacagı yada koludur diye düşünüyorum.. o acıdı tamm😣😣 gitmelimiyim dr a? 35+3
Simgeeee Anm canım bence bi dr.a görün bişey olmamıstır büyük ihtimal. ama en azından için rahat eder. Karına alınan herhangi bir darbede rahim bebeği koruyor diye biliyorum ben. Hareketleri nasıl bu arada.
Ozlemsel84 Anm Ben ilk gebeliğimde kapı koluna vurmuştum 😞morarmıştı karnım aklımı yitirdim Dr. Aradım Tatlı bişeyler ye uzan bekle dedi hareket ediyorsa sıkıntı yok dedi canım ama sende bi ara istersen
defne55 Anm korkma canım ben koca göbeğimi nerelere nerelere vuruyorum 😂😂 eğer bebiş hareket ediyorsa biseyi yoktur stres yapma
beyazguvercinim33 Anm benim geçen halı düştü halıcı yıkamadan getirmişti dengesiz 😡oğlum kafa attı 😁çok şey atlattık şükür bişey olmadı kımıldayınca rahatladım ama siz yinede gidin
Anm Simgeeee her zaman ki gibi canm oglum sakindir genelde fazla hareket etmez, şimdide kıpırdıyor yavaş yavaş
Anm Ozlemsel84 bende öyle oldum canm😣 tatlı yedim kıpırdıyor. burasıda almanya canm, türkiye gibi degil drla konuşmak falan.. yanına gitmek gerek yada aramak olur, hiç yapmadm böyle birşey o yüzden bilmiyorum... ama aramak istiyorum yarın
Ozlemsel84 Anm Anladım canım inşallah sorun çıkmayacak o kadar kolay değil yani bi zarar görsün allah korusun çok şiddetli bişey olmadıkça rabbim korusun bi haber olursa bizimlede paylaş😊
MingShu Birşey olmaz. Içindeki sıvı yeterli onu koruması için onun haricinde karın kası var. Ve karın 7 kat. Sivri bişey deriyi delmedoği sürece sorun yok. Doğuma çok yakın bir tarihte olsaydı, bebek biraz daha büyük olduğu için belki az bir morarıkla dünyaya gelirdi eğer birşey olmuş olsaydı. Ki o da düşük ihtimal.