Ocakannesi53 Selamun aleykum bayanlar. 27 hatalık gebeyim çok şükür. Devlet hastanesinde takip yaptırıyorum. Devlet hastanelerinde renkli ve ya 3 boyutlu ultrason oluyor mu acaba? Doppler deniliyor sanırım
Selinsu Ocakannesi53 yok galiba ya bende 25 teyim. 22 de devlette ayrintili ultrasonda bakildi görüntü netti yani insan yuzu gibiydi ama renkli değildi siyah beyazdi
Yigitinannesi55 Ocakannesi53 istanbul da zeynep kamil hastanesinde var ama randevu bulmak çok sıkıntılı
Ocakannesi53 Selinsu evet benimki de siyah beyazdı. Acaba hiç göremeyecek miyiz bebişleri turuncu turuncu 🥰🥰
Ocakannesi53 canimoglum53 galiba siz de rizedesiniz 53 var isminizde 😀 devlette detaylı yok beni araştırmaya yolladılar orda da siyah beyaZdı 😀
Selinsu Ocakannesi53 ay bende cok özeniyorum ya özele gitcek durumum yok ama ayarlayabilirsem gitmek istiyorum icimde kalmasin😄
Aysel_bilgekaan Merhaba ben de rize deyim ama. Ne devlette ne de araştırma da var ben elif hanıma gidicem renkli için özel muayenesi var yada şar A gidebilirsiniz😊
Aysel_bilgekaan Ocakannesi53 şar da elifle neredeyse aynı sanırım zam gelmişti en son şar A da 150 olmuş sanırım kadın doğum elif te 200 ben elif e gidicem 30 haftalık ta renkli merak ediyorum çünki 😊
Ocakannesi53 Aysel_bilgekaan şara ben 2 ay önce gittim cinsiyet için 100 liraydı zam geldi demek ki 😬🤗🤗