Fatosbdrm Kubraacar07 bence yardım almalısın yani bi psikologla görüşmenin faydası var ben olsam öyle yapardım. Belki kendi başına yenebileceğin birşey değildir.
Kubraacar07 Fatosbdrm bnce abartilakcak birsy değil cunki bu histe olan cokca anne adayi varmş bu postu actiktan sonra anladm
Fatosbdrm Kubraacar07 öyledir muhakkak başıma gelmediği için bilemiyorum. Sağlığı için söyledim kendi başına aşamazsa diye kötü bi his çünkü.