Semanurkasoglusenel Kizlarr merhaba biz bebisimle 24 haftamiza girdik ve iki gundur gobek deligim agriyor ve kasiniyor bunu yasayan var mi aramizda neden oluyor acaba ?
ycllksa Semanurkasoglusenel kaşınması göbeğin büyüdüğünden dolayı canım krem kullanarak çatlamasınıda kaşınmasınıda önleyebilirsin. Ağrı ise bebeğin büyüdüğünden baskı yaptığından diye biliyorum .
EUEUEU Semanurkasoglusenel normal canm kasların sürekli gevsediği için ağrı sızı batma oluyır eğer çok çok şideetli olursa korkabilirsin ama bu haftalarda normal biraz daha büyüsün kordonuyla oynamaya başlıycak ozamn daha neler hissediceksin bak 😻
Semanurkasoglusenel ycllksa canim krem cok kullaniyorum hatta yag felan da ama malesef catlamanin onune gecemedim
Semanurkasoglusenel tazebiranne benimde yeni iki gun once basla di anlamadim canim demek bebek buyuyunce boyle seyler olabiliyor
MingShu Çatlama izlerini aleo vera jeli aza indirir, düzenli bir kullanımda yok edebilir. Takipte kal, eğer koku , akma veya kanama varsa acile git.
Semanurkasoglusenel MingShu aleo vera bitkisino duymamistim canim denerim tesekkurler cok sukur kanama siskinlik felan yok sadece agri ve kasinti var
MingShu Semanurkasoglusenel inşallah olmaz. Ara ara bebek yağı da kullanabilirsin. Ama jeli mutlaka öneririm. Bitki olarak al özünü kendin sıyırırsın. Geçmiş olsun🤗
Semanurkasoglusenel Pandabekleyenanne doktoruma gittigim de yoktu onun icin sormadim zaten iki gun once basladi bilemiyorum bir doktoruma danisirim