AynurOncul Kızlar merhaba.. Burda bir çok doğum hikayesi okudum.. Ve Meryem Ana otu kullananlar gayet memnun kaldıklarını yazmışlar.. Nasıl kullanılıyor detaylı bir şekilde bilen var mı?
Yazey AynurOncul sancın olunca birine söylüyorsun suya koyuyor dua okuyr ondanda içiriyorlar doğumn kolay oluyırmuş doğumdan snra alıp çıkarman gerek rahmide toparlıyrmuş
Tubabyk AynurOncul canm sancın olunca yada dogumn yaklaştysa suya koyup meryem suresini ayetl kursi felak nas okuyosun suyunu içmendede büyük fayda var habrn olsn. Şimdiden Rabbim yardmcn olsn.
Zehra321 Doğum başladığında sıcak suya koyulup duası varmış sanırım dua okundukça o bitkide açılıyormuş , açıldıkça da rahim de açılıyormuş ve rahat doğum oluyormuş bildiğim kadarıyla böyle ve gerçekten işe yarıyormuş bende umreden getirttireceğim inşallah doğuma kadar. Aktarlarda da satılıyor diye biliyorum 😊
Zehra321 AynurOncul onu bilmiyorum işte ne desem yalan olur şimdi , bu konuda daha uzman hocalara falan sorun isterseniz en doğru cevabı alırsınız
RabiaGezer Bende merak ediyorum pekin doğum suni sancıyla başlatılacaksa ne zaman suya koymak gerekiyor acaba
Sumide RabiaGezer ben de onu merak ediyorum ne zaman okumam lazim dualarini simdi okusam faydasi olur mu