Ozdem ben de 30. haftadan bu yana aynı şeyi yaşıyorum geceleri artan batmalar sancılar... 34+3 oldu bugün nst ye girdim daha hiçbişey çıkmadı canım rahat ol normal bebeğin ağırlığıyla yaptığı baskılardanmış... Düzenli sancı bebekte hareketsizlik olmadığı sürece sakin ol dedi doktorrr