Bebis_89 10.haftaya girdim ilaç kullanmadan durduramıyorum bulantılarımı.. Sürekli ilaç kullansam bebeğime zarar verir mi?
Merio Bebis_89 eğer başka türlü olmuyosa mecburen önce kendi sağlığını düşünceksin canım. İnşallah bi zararı olmaz doktorlar serum bile takıyo mecbur kalınca. Son noktaya kadar dayan yine de 💕
Ruhsuz Bebis_89 şu an 10+6 afedersiniz az önce çıkardım halen devam yani midem çok kötü oldu, doktor ilaç yazmadı daha doğrusu ben kan sulandırıcı filan. Kullanıyorum başka ilaç olmasın istedim zaten etkisi yokmuş
KucukAnne538 Bebis_89 9+3 olduk bizde benim sadece gece bulantım var çıkarma falan yok bende umarım da olmazz🙏