GzdemOkur Dimplesgirll bende de öyle çıkmıştı oluuor öyle şeyler merak etme karaciğerin ikiniz için yeterli çalışmıyordur oynar değerler yediklerinle toparlarsın 🙏🏻 2 ay sonra yine baktır hala devam ediyorsa doktorun yönlendirir zaten seni enginar ye bol bol
Dimplesgirll GzdemOkur canım 2 gün önce 38 çıkmıştı bida yaptırdım 45 çıktı artmış ondan endişelendim folik asit kullanıyorum içinde b12 d3 ve iyot var acaba onlar mı yükseltiyor
GzdemOkur Dimplesgirll neden olduğu hemen belli olmaz sen yağlı besinler tüketme kızartma benzeri gibi daha böyle sebze ağırlıklı haşlanmış ürünler ye. Olmazsa detaylı ultrasonla baktırırsın sabırlı ol panik yapma stres karaciğeri daha çok yorar.