Bilgin Seherbrs ne kadar erken o kadar iyi sonra zor oluyor ayrica oda alicaksan ozellikle al özel yapim olursa 1 ayda geliyor 1 ayda havalandirmasi var ben erken almadim.odayi acemilik hala kokusu cikmadi 45 gun gelmesini bekledim bide
Tugbacan Seherbrs Bende 25+4 um canim Yarin carsiya gidicem aliym diyorum havalarda iyice sogumadan hep erteliyorum Hem agirlastim bende sende daha fazla erteleme
zcnmerve Seherbrs bence de almaya başlamalısın. Hepsini birden almak çok külfetli oluyor. Ben bazen sadece çorap aldım. Bazen zıbın aldım iyiki de öyle yapmışım. Size de öyle yapmanızı tavsiye ederim. Kolay gelsin 😌