Rmyssucu Bende öyle düşünüyorum bende 8 aydır kullanıyorum çok memnunum aslında
Özelliklerine baktığım zaman a50de güzel geldi ama kullanmadım ve bi kaç kullanıcı yorumundan tereddütte kaldım. Arada kalmamın tek sebebi de almışken iyisi olsun istemem
Eşim yıllar sonra kendine bi telefon almaya karar vermişken iyisini almak istiyorum 😂😂
Mi 8 lite çok güzel bi telefon bende çok memnunum ama ikisi arasında hangisi daha iyi onu çözemedim 😄😄