gulsahklycc ben ikizlerim için aldım 2 tane en uygun fiyatlı 10lu hastane çıkıışı ve 2 tane süslü tulumlar . Kaliteleri güzeldi beklediğimden iyi geldi. İnşallah doğdukdan sonrada kıyafet alışverişini bu siteden yapmayı düşünüyorum. İlgi ve alakaları güzel . Kargoda zamanında geldi.