Yadi Vicdanım el vermediği için bıraktım şu an 10+4üm hiç de tiksinmedim hala da canım istiyor, ama ya içimdeki CAN benim 3-4dakikalık zevkim için bir ömür bir hastalıkla mücadele etmek zorunda kalırsa ya da karnımda ona bir şey olursa düşüncesiyle içmedim yeri geldi elim pakete gitti içsem içmesem mi diye ikilemde kaldım ama hayır dedim bıraktım içmedim ki eşim de içtiği halde. Biliyorum çok zor ama bırakabilirsin içindeki canı düşün Rabbim böyle bir mucizeyi yaşatmış sana da, sen de bunu yapabilirsin evet zor ama istersen her şey olur 💪🏻 Bu arada keseyi görene kadar içtim çünkü hamile olduğumu anlamadım ama sabah 10 da değil de 1 de içtim ilk sigaramı mesela. Sonra kalp atışını duyana kadar 1 haftaki sürede sıfır nikotinsiz sigara aldım onu içtim ta ki kalp atışını duydum yapamam yapmamalıyım dedim sonra eşim içerken onun sigarasından bir-iki fırt içtim belirli aralıklarla derken sonra bıraktım çok şükür 🤲🏻☺️ Hee bıraktıktan sonra kilo da aldım mı fazlasıyla aldım 3 kilo kadar olsun ben içmiyim bebişim iyi olsun kiloyu da veririm inşallah doğumdan sonra 🤲🏻 Bu arada bunları söylüyorum kolay değil biliyorum şu an bile canım istiyor mu evet istiyor ama mucizem için yapmıyorum 💜🌸 sen de yapabilirsin istedikten sonra 🤗 Rabbim kolaylıkla bırakmanı nasip etsin inşallah 🤲🏻