merblyy Bende aynı şekilde akşamları şişiyorum karnım gaz doluyor soda limonlu soda içiyorum rahatlıyo biraz
ipeksfr Maya1903 evet çok şişiyor karnım. Rezene dedi arkadaşlar onu denicem mutlaka . Sende dene istersen
merblyy ipeksfr bende aynı dertteyim bide benim üstne kabızlığım var kayısı incir ne varsa artık hazımsız oluncada rahatsız oluyorum gaz oluncada öyle
ressamanne_ Valla benim normaldede mide gazı problemim var arkadaşlar rezene mucizevi bi şey 😊 ama aktardan almayın doğadanın var mesela onu alın miktarını da belirlemişler hazır daha iyi
ipeksfr merblyy bende öyle kabızlıkkta var dün duphalac şurup içtim o bile işe yaramadı . Nasıl olacak bilmiyorum
merblyy ipeksfr kayısı çayı iç iyi geliyor kayısı incir yiyip üstüne suda içebilirsin bide yürüyüşü hareketi eksik etme